ЗА НАС | ВРЪЗКА С INFO-CALL.BG | РЕКЛАМА | УСЛОВИЯ ЗА ПОЛЗВАНЕ
НАЧАЛО ТЪРСЕНЕ ВХОД ЗА ФИРМИ
БЕЗПЛАТНА РЕГИСТРАЦИЯ
Начало Начало
Услуги Счетоводни услуги ФИНАНСОВО СЧЕТОВОДНА КЪЩА КРИСТЪЛСОФТ
ФИНАНСОВО СЧЕТОВОДНА КЪЩА КРИСТЪЛСОФТ
ФИНАНСОВО СЧЕТОВОДНА КЪЩА КРИСТЪЛСОФТ
ПРОДУКТИ И УСЛУГИ
дейност: Услуги / Счетоводни услуги
населено място: град София / Сердика
Адрес: гр.София ул."Дунав" №82 ет. 1 ,ап. 6
Телефони: Няма актуален телефонен номер.
E-mail: изпрати запитване
ИНФОРМАЦИЯ ОФИСИ ПАРТНЬОРИ КАРТА

ФИНАНСОВО СЧЕТОВОДНА КЪЩА КРИСТЪЛСОФТ

ФИНАНСОВО СЧЕТОВОДНА КЪЩА КРИСТЪЛСОФТ ,счетоводна и одиторска дейност ,гр.София

За Нас

В КристълСофт вярваме, че комлексното финансово и счетоводно обслужване не е екстра , а необходимост за нашите клиенти. Макар да имат общи елементи, офертите ни към Вас се изготвят индивидуално, след разисквания между титуляра (ите) на фирмата и специалисти от наша страна. Това е начинът да се улови спецификата и индивидуалността за съответната компания и възможността да се работи по правилния начин и в максимална защита на интересите Ви. Нашите услуги са разработени така, че да пестят Вашето време, като същевременно Ви гарантират качествено извършена работа, спокойствие и конфеденциалност.

Счетоводно обслужване

Ще се убедите, че това, което Ви предлагаме в пакета "Комплексно счетоводно обслужване" е именно онова, от което се нуждае Вашата компания. Разбира се, това е универсална оферта, която се преработва и персонифицира по отношение спецификата и особеностите на Вашата дейност.

1. Обучение на персонала, по отношение правилното попълване на първичните счетоводни документи; 

2. Наш представител поне веднъж седмично във Вашия офис;

3. Разработка на индивидуален сметкоплан, съобразен с особеностите и спецификата на Вашата дейност;

4. Текущо осчетоводяване на първична счетоводна документация;

5. Ежемесечно изготвяне на ведомост за работни заплати и всички съпътстващи ги декларации (№ 1, № 6), както и дискети за НОИ, платежни документи за задължения към НОИ и бюджета.

6. Оформяне на всички документи, свързани с разходите по Вашата дейност;

7. ДДС-изготвяне на справки-декларации по ДДС, дневници за покупки и продажби, както и магнитните носители. В случаите на възникнала процедура по възстановяване на ДДС-справка за извършеното приспадане на ДДС;

8. Изготвяне и окомплектовко на трудови досиета на работещите във фирмата, отразяване всички промени във взаимоотношенията работник - работодател при стриктно спазване на трудовото законодателство;

9. Изготвяне и внасяне на декларация за патентен данък по чл.43 от ЗОДФЛ,уведомяване за размера и сроковете за внасянето му;

10. При изискване от клиента се звършва пълно ежемесечно счетоводно приключване;

11. Предоставяне на цялата счетоводна информация (съгласувана с протокол между двете страни при сключване на договора). Последният е отворен и може да бъде актуализиран или променян в процеса на работа и съобразен с Вашите нужди;

12. Уведомяване за размера на Вашите данъчни задължения за всеки отчетен период и за сроковете на тяхното внасяне;

13. Абонаментното счетоводно обслужване включва по договаряне определени часове месечно, в които имате възможност да получите консултация по въпросите, свързани с изпълнението на договора и спазване на данъчното законодателство;

14. Извършване на годишно счетоводно приключване и изготвяне годишен счетоводен отчет за дейността Ви, съгласно изискванията на ЗС и счетоводните стандарти;

15. Осигуряване на пълна данъчна защита при извършване на общи ревизии, ревизии по ДДС - общи и при процедура по възстановяване,окомплектовка и представяне на документи свързани с насрещни проверки;

16. Всички Ваши документи свързани с данъчното законодателство, се внасят в съответните държавни институции от наш упълномощен представител в сроковете определени в законите; 

Нашата цел е да пестим Вашето време и да Ви осигурим спокойствие в работата;

Труд и работна заплата

За Ваше улеснение, при упражняването на дейността Ви предлагаме ползване на услугата "Труд и работна заплата". За абонатите на счетоводното обслужване тази услуга е безплатна. 

1. Ежемесечно изготвяне на работна ведомост, дискети за НОИ, платежни документи, свързани с плащането на социални осигуровки и ДДФЛ.; 

2. Окомплектова на работещите във Вашата фирма трудови досиета и изготвя трудовите договори на всеки един от тях; отразяване всички промени във взаимоотношенията работник - работодател; 

3. Изготвяме уведомления по чл.62 от КТ за сключен, изменен и прекратен трудов договор;

4. Следим ползването и натрупването на платения годишен отпуск;

Регистрация

Ако сега започвате своя бизнес ще се сблъскате с много административни процедури и трудности. За Ваше улеснение ние ще поемем този етап от развитието на компанията Ви. За абонатите на счетоводното обслужване тази услуга е безплатна.

1. Изготвяме пакета от документи, необходими за първоначална съдебна регистрация, регистрация в НСИ, НОИ и ТДД по местоседалище (услугата може да бъде комплексна или да се отнася за онези регистрации, които не сте реализирали до момента) и внасянето им в съответните държавни институции;

2. Предлагаме Ви при настъпили промени по предходната точка да изготвим и внесем в срока, определен по закон пакета от документи, отразяващи тези промени;

3. Първоначална регистрация на ЕКАФП.

4. Изготвянеме и внасянеме необходимите документи при: ремонт или смяна на фискалната памет, пререгистрация на ЕКАФП поради смяна на адрес и други;

5. Поемаме цялата процедура и изготвянето на необходимите документи, свързани с първоначална регистрация (задължителна или възникнала по избор), дерегистрация, или пререгистрация по ЗДДС. Процедурата продължава до получаване на съответния документ от съответната ТДД;

6. При промяна в адреса на управление или в адресите на негови обекти, изискваща прехвърляне в друга ТДД, ще подготвим и осъществим цялата процедура по дерегистрация от едната и регистрация в другата ТДД (включваща документи за: обща данъчна, ДДС, Закон за акцизите и ЕКАФП);

За повече информация по отношение на нашите услуги, моля не се колебайте да ни потърсите:

тел.             02 952 55 55      

e-mail: office@ksoft-accounting.com

Ключови думи:
FINANSOVO SCHETOVODNA KUSHTA KRISTULSOFT ,ФИНАНСОВО СЧЕТОВОДНА КЪЩА КРИСТЪЛСОФТ ,счетоводство, регистрация, финанси, консултации, оперативно, осигуряване, социално, здравно, допълнително задължително, правни съвети ,София
 
КОНТАКТ
ГАЛЕРИЯ






Тази страница е
посетена 8631 пъти.
ЗА INFO-CALL.BG ВРЪЗКА С INFO-CALL.BG РЕКЛАМА УСЛОВИЯ ЗА ПОЛЗВАНЕ
Погребални услуги
Счетоводни услуги
Нотариални услуги
Медицински център
Лекари
Автоморги
Автосервизи
Ключарски услуги
рециклиране и оползотворяване
Аптеки
Пътна помощ
Шофьорски курсове
Земеделски кооперации
Училища
Детски градини
Общини
Селскостопанска техника
Зоомагазини
Ветеринарни клиники
Дърва за огрев
Международен транспорт
Стоматолог
Болници
Машини
Електро услуги
ВиК услуги
Противопожарни инсталации
Медицински лаборатории